niedziela, 19 października 2014

szydełkowa czapka Angry Birds

Moja kolejna tym razem  król świnia w wersji malachitowej bo taka pasuje do kurtki  6 letniego  klienta
Mój król średnio zadowolony ze zdjecia no ale model musiał być



czwartek, 9 października 2014

środa w czwartek hmmm można i tak

uciekła mi gdzieś środa, może ją ktoś widział.. Jakoś się nie zorientowałam ze to wczoraj środa była. Trudno wstawiam dzisiaj moje czytadła i dziergadła

Dzierga się komplet czapka krasnalka i komin do tego - kolor fuksja , ten za zamówienie ale bedzie drugi dla mnie bo spodobał mi sie kolor. Ksiązka wczoraj zaczęta więc w sumie nic nie można o niej powiedzieć chociaż zaczyna się wesoło . Mam nadzieję ze będzie taka na odstresowanie.





piątek, 3 października 2014

Wianek jesienny

No i wrzesień minął mi nawet nie wiem kiedy. tak to jest, w szkole wrzesień to okres intensywnej pracy. A że pracuję w bibliotece dostała nowe obowiązki, przyjąc , wpisac i obłożyć podręczniki dla klas pierwszych - no bo przeciez muszą wytrzymac trzy lata, a nie wszyscy okladają wiec okładam ja.
Teraz pierwsza część - 208 sztuk około. Lada dzień kolejna porcja bo częśc druga i tak dalej.
No dobra ponarzekałam.:)
Teraz moja inspiracja jesienna, zrobiłam dekorację jesienną do "mojej" biblioteki jesienny wianek.






i niech cieszy oko dzieciaków i moje.

Miłego weekendu wszystkim odwiedzającym  życzę.;)

środa, 24 września 2014

środa z czytaniem

kolejna środa i kolejne czytanie . U mnie dzisiaj w czytaniu kryminał


a robótkowo golfik dla dziewczynki na szydełku.




środa, 10 września 2014

kolejna środa

z racji tego ze rozpoczła sie nowy rok szkolny roboty ful. Więc i czasu mniej na robótki i na czytanie. książka sie czyta


z  robótek szal - komin zrobiłam kolejne czekaja w kolejce i czapki, czapki czapki dzieciece non stop sie robią


środa, 20 sierpnia 2014

środa nr 7



http://robotkimaknety.blogspot.com/


no i ostatnia środa wakacyjna u mnie bo w przyszłym tygodniu czas do pracy, rada, szkolenia, zebrania ech kolejny rok szkolny się zaczyna.:)
u mnie na tapecie dzisiaj koplecik dla młodej damy na wesele torebeczka i opaska







i kolejne czapki








czytelniczo a właściwie słuchająco też  coś tam sie dzieje  przesłuchana ksiązka  Jestm nudziarą




aktualnie słucham


ksiązk ipolecam takie fajne lekkie wakacyjne