środa, 20 sierpnia 2014

środa nr 7



http://robotkimaknety.blogspot.com/


no i ostatnia środa wakacyjna u mnie bo w przyszłym tygodniu czas do pracy, rada, szkolenia, zebrania ech kolejny rok szkolny się zaczyna.:)
u mnie na tapecie dzisiaj koplecik dla młodej damy na wesele torebeczka i opaska







i kolejne czapki








czytelniczo a właściwie słuchająco też  coś tam sie dzieje  przesłuchana ksiązka  Jestm nudziarą




aktualnie słucham


ksiązk ipolecam takie fajne lekkie wakacyjne

środa, 13 sierpnia 2014

środa nr 6

Kolejna środa z czytaniem



http://robotkimaknety.blogspot.com/


u mnie dzisiaj kolejne czapki angry birds sie robią i bałwankowe  a czytam  Koleją ksiązkę Segal





w czasie dziergania słucham



czwartek, 7 sierpnia 2014

wielgaśne szaliszcze

o właśnie reklamują Sopot festiwal, to znak że nie da sie uciec przed jesienią. no to u mnie dzisiaj wielgaśne szaliszcze , gorąco ale sie poświęciłam. Wygląda super do tej letniej sukienki




środa, 6 sierpnia 2014

kolejna środa - nr 5






kolejna sroda i kolejne czytanie. dzisiaj u mnie powstanie. I cóz nic dodac nic ująć Polecam!!!!!!!!!!!!!!!



 w dzierganiu kolejne zimowe czapki



wtorek, 5 sierpnia 2014

czwartek, 24 lipca 2014

środa, 23 lipca 2014

środa nr 4


 

dzisiaj kolejna środa . Kurcze juz niedługo miesiąc wakacji za nami. Robótkowo u mnie dzisiaj wycieczka do Torunia 



książka takie tam proste dla odprężenia